شرایط بازگرداندن کالا

ما در فروشگاه اینترنتی اندریمان تلاش می کنیم تا سفارشات شما بدون عیب و نقص و به همان شکلی که مورد انتظارشماست، به دستتان برسد و نیازی به بازگرداندن کالا وجود نداشته باشد.

اما با این وجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید.

به همین دلیل اندریمان با ارائه «ضمانت ۷ روزه بازگرداندن کالا »، امکان استرداد سفارشات رو برایتان فراهم کرده است.

شما مشتریان عزیز می توانید در صورت وجود هرگونه عیب و نقص در محصول، مغایرت آن با کالایی که از سایت سفارش داده اید و یا حتی نپسندیدن سفارش به هر دلیلی، محصولات سفارش داده شده را  به ما برگردانید.

برای این کار باید چندین مورد را مدنظر قرار دهید که در ادامه، این موارد و شرایط بازگرداندن کالا  به طور کامل توضیح داده شده است.

شرایط بازگرداندن کالا در اندریمان

شرایط بازگرداندن کالا در فروشگاه آنلاین اندریمان:

۱. وجود ایراد در کالای خریداری شده

در صورتی که پس از دریافت سفارش، متوجه اشکال یا ایرادی در محصول (مانند شکستگی) شدید، می‌توانید پس از هماهنگی با پشتیبانی اندریمان، سفارش خودتان را برگردانید.

اگر این مورد هنگام استفاده ناصحیح از کالا صورت گرفته باشد و موجب شکستگی یا اشکال در محصول شده باشد، شامل این سرویس نمیشود.

یادتان باشد قبل از ۷ روز حتما اطلاع دهید در غیر این صورت، مورد قبول نخواهد بود و بازگشت کالا انجام نخواهد شد.

در چنین مواردی وجه پرداختی تمام و کمال به شما باز پس داده خواهد شد.

البته در صورت تمایل مشتری و همچنین موجود بودن کالا، امکان تعویض کالا با محصول مشابه یا یک محصول دیگر هم وجود دارد.

در این گونه موارد هزینه بازگرداندن کالا بر عهده اندریمان خواهد بود.

ناگفته نماند که وجه پرداخت شده توسط مشتری پس از دریافت و پذیرش کالا توسط اندریمان و تأیید کارشناسان، برگردانده خواهد شد.

۲. مغایرت در کالای سفارش داده شده با کالای تحویلی

چنانچه پس از دریافت سفارش‌، متوجه شدید که محصولی که برایتان ارسال شده با آنچه از طریق سایت اندریمان سفارش داده اید، از نظر رنگ، سایز، نوع یا پارامترهای دیگه‌ تفاوت دارد، تا هفت روز پس از تحویل سفارش فرصت دارید تا این موضوع رو به اطلاع تیم پشتیبانی اندریمان برسانید.

در چنین مواردی هزینه ارسال (برگرداندن سفارش به دفتر اندریمان) بر عهده اندریمان خواهد بود و تمام وجه پرداختی به حساب شما بازگردانده میشود.

البته در صورت تمایل امکان تعویض محصول با یک کالای دیگر هم برای شما محفوظ است.

باز هم باید اشاره کنیم که در این مورد هم، وجه سفارش پس از دریافت محصول توسط اندریمان و تأیید صحت مغایرت به حساب شما واریز خواهد شد.

این فرآیند ممکن است تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش طول بکشد.

۳. نپسندیدن محصول به هر دلیلی

پس از دریافت سفارش ممکن است شما به هر دلیلی از جمله نپسندیدن محصول، دوست داشته باشید سفارشتان را  لغو کرده و آن را برگردانید.

خیالتان راحت باشد!

این امکان تا هفت روز برای شما عزیزان وجود دارد.

فقط یادتان باشد قبل از آن حتماً موضوع را با تیم پشتیبانی اندریمان در میان بگذارید تا هماهنگی‌های لازم را  برای شما انجام دهیم.

در این موارد وجه پرداخت شده تمام و کمال به حسابتان واریز خواهد شد.

در این مورد هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.

نکته مهم:

  • از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی سفارش جداً خودداری کنید.

در صورت وجود چنین موردی امکان عودت سفارش وجود ندارد.

نحوه بازگرداندن کالا و سفارش

اولاً فراموش نکنید که قبل از هرگونه اقدامی هماهنگی‌های لازم را با پشتیبانی اندریمان انجام دهید و از ارسال بدون هماهنگی کالاها جداً خودداری کنید.

و اما روش‌های ارسال:

  • مشتریان عزیز می‌توانند سفارشات را به آدرس دقیق اندریمان (که در همین صفحه و صفحه تماس با ما درج موجود است) از طریق پست سفارشی ارسال کنند.
  • همچنین در صورت تمایل می‌توانید کالا‌ها را به صورت پس‌کرایه پست کنید.

در روش پس‌کرایه، شما هنگام ارسال هیچ گونه هزینه ای را پرداخت نمی‌کنید و هزینه پست در مقصد توسط اندریمان تسویه خواهد شد.

پس از ارسال سفارش، عکس رسید پستی را از طریق ایمیل یا سایر راه های ارتباطی برای تیم پشتیبانی اندریمان ارسال کنید.

سؤالات متداول

این سؤال‌ها ممکن است در ذهن شما هم وجود داشته باشد. پس حتما نگاهی به آنها بیاندازید:

·       هفت روز زمان برای بازگرداندن سفارش از کی شروع میشود؟

این بازه هفت روزه از روزی که سفارش به دستتان می‌‌رسد (و نه روز ثبت سفارش) شروع میشود.

آیا امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر اندریمان وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر امکان تحویل حضوری سفارش به دفتر مرکزی اندریمان وجود ندارد. برای این کار باید از راه های گفته شده در بالا اقدام شود.

·       لغو سفارش پیش از ارسال توسط اندریمان، هزینه‌ای برای من به همراه دارد؟

خیر. چنانچه سفارش ثبت شده قبل از ارسال، توسط مشتری لغو شود، مبلغ پرداختی توسط مشتری به صورت تمام و کمال برگردانده می شود و هزینه ای نخواهد داشت.

·       بسته بندی سفارش برای بازگرداندن کالا به چه شکلی باید باشد؟

برای بازگرداندن سفارشات، باید کالاها را به همان شکلی که دریافت کرده اید درون کارتن پستی قراردهید. از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی خودداری کنید.

·       در چه صورتی می‌توانم سفارش برگشتی را به صورت پس کرایه پست کنم؟

 تنها در صورتی امکان پست کردن به صورت پس کرایه وجود دارد که سفارش، دارای ایراد یا مغایرت (موارد اول و دوم از شرایط استرداد کالا) باشد.
 
و برای سفارشاتی که توسط مشتری لغو میشود، چنین امکانی وجود ندارد.

·       چطور اندریمان را از قصدم برای بازگشت سفارش مطلع کنم؟

شما می‌توانید از طریق هر کدام از راه های زیر موضوع بازگرداندن سفارش را به اطلاع تیم پشتیبانی اندریمان برسانید:

شماره تماس:
·       ۰۹۱۲۰۷۵۸۶۹۹
ایمیل تیم پشتیبانی:
· info@andrimann.com